Støtt kreftsaken

Takket være all støtte og engasjement kan vi fortsette arbeidet for et liv uten kreft. Du kan støtte kreftsaken ved gi et fast beløp, donasjon, bli medlem, opprette en innsamling og flere andre måter.

Mor og datter ser på hverandre og smiler

Bli fast giver

Forskning virker – nå overlever 3 av 4 som får kreft. Det er det mye håp i resultatene! Som fast giver støtter du kreftsaken med et valgfritt beløp i måneden.

Støtten din gjør at vi kan:

Gi over 200 millioner kroner til kreftforskning hvert år.

Gjøre livet enklere med våre omsorgstilbud.

Spre informasjon slik at flere tusen krefttilfeller kan unngås.

En kvinne holder en mobiltelefon med et kredittkort på.

Gi en pengegave

Gi en gave

kr
Personlig informasjon

Total sum: 500 kr

en kvinne som snakker med en annen kvinne i et rom.

Støtt som bedrift

Det finnes mange måter bedrifter kan støtte eller samarbeide med Kreftforeningen på.

et par personer som holder hender med armbånd.

Handle i nettbutikken

Støtt kreftsaken ved å kjøpe produkter som Fuck Cancer-armbånd, kort, klistremerker, t-skjorter og mye mer i vår nettbutikk.

Kvinne med headset smiler til kamera. Foto.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med sentralbordet på e-post eller telefon.

Medlemskontingent for 2024

Kjære medlem. I januar sender vi ut medlemskontingent i posten eller som Efaktura. Med alle våre medlemmer i ryggen jobber vi for at færre skal få kreft, flere skal overleve og ha så god livskvalitet som mulig. Vi håper du ønsker å fornye din avtale. ❤️

Ønsker du likevel å endre eller si opp din avtale så finner du informasjon om hvordan du kan du gjøre dette her.

Var dette nyttig?